+3706 900 0380     info@holidayclub.lt     Paskyra

Šeimos atostogos Fuerteventuroje: ką verta pamatyti ir kiek kainavo kelionė?

Šeimos atostogos Fuerteventuroje

Kaip ir kasmet rudens atostogos būna skirtos šeimos poilsiui. Jas visada planuojame iš anksto, todėl ir sutaupyti pavyksta nemažai. Šiais metais norėjome susipažinti su Fuerteventura, todėl 11 dienų praleidome Ispanijai priklausančioje Kanarų salyno saloje. Kadangi iš Lietuvos skrydžiai labai brangūs, todėl į kelionę leidomės iš Varšuvos. Skrydžiams trims asmenims išleidome 360 eurų. Norėjome ne tik keliauti, bet ir pasidžiaugti pasyviu poilsiu, todėl apgyvendinimui rinkomės poilsio kompleksą Fuerteventura Princess su pusryčiais ir vakarienėmis. Viešbutis įsikūręs salos pietinėje pusėje, o už 10 naktų sumokėjome vos 840 eurų. Pasirinkimas buvo puikus, nes be skanaus maisto, nuostabaus personalo ir švarios aplinkos, galėjome mėgautis net keliais baseinais, kiekvieną vakarą vykstančiais koncertais, džiaugtis įvairiomis pramogomis. Žinoma, savo kelionių neįsivaizduojame be nuomoto automobilio, todėl visos kelionės metu turėjome ir jį.

Fuerteventura yra pati seniausia ir antra pagal dydį Kanarų salyno sala, nors gyventojai joje įsikūrė vėliausiai. Salos kraštovaizdis unikalus, nes joje labai mažai žalumos, daugiau nei 150 smėlio paplūdimių, beveik visur lydi kalnai ir šviesiai rudas kraštovaizdis. Taip pat tai vienintelė Kanarų salyno sala, kurioje gyvena daugybė burundukų. Jų sutikome beveik visur, kas džiugino visos kelionės metu, o dėl to ypač laimingas buvo mūsų mažasis keliautojas. Kai kuriose vietose burundukai ypač drąsūs, mielai pozavo prieš objektyvą ir valgė riešutus tiesiai iš rankų.

burundukai Fuerteventuroje

Esame gyvūnų mylėtojai, todėl pirmiausiai aplankėme Oazės parką, kuris įsikūręs pietinėje salos dalyje. Jame gyvena daugiau nei 200 rūšių gyvūnų iš viso pasaulio. Tarp jų sutikome žirafas, begemotus, įvairius roplius, ožkas, įdomius paukščius, zebrus, dramblius, kupranugarius, lamas, didžiulius ir mažus vėžlius, gazeles, daugybę beždžionių, afrikines karves ir gausybę kitų. Bilietas į parką nėra pigus, tačiau tikrai vertas aplankyti. Norintys prie įėjimo gali nusipirkti šiek tiek maisto, skirto gyvūnams pamaitinti, tuo ypač džiaugiasi vaikai. Taip pat zoologijos sode vyksta gyvūnų pasirodymai, kuriuos stebėjome ir mes. Ypač patiko plėšriųjų paukščių pasirodymas.

Zoologijos sodas sujungtas su botanikos sodu, todėl vienu įėjimu aplankote abu. Botanikos sode auga daugybė įvairių rūšių kaktusų ir kitų augalų, keliančių nuostabą. Šia vieta labiausiai žavėjausi aš, moteriškoji pusė. Oazės parke praleidome visą dieną.

Kadangi gyvenome netoli Morro Jable kurorto, todėl jį aplankėme vieną pirmųjų. Morro Jable kurortas yra vienas populiariausių kurortų saloje, todėl ten šurmulio netrūksta. Poilsiautojus čia vilioja geltono smėlio paplūdimiai, žydra jūra ir daugybė pramogų. Nors kažkada kurortas tebuvo mažas žvejų kaimelis, tačiau šiandien jo paplūdimiai vadinami vienais gražiausių Kanarų salose. Įdomu tai, kad Morro Jable iki šių dienų yra išlaikęs savo autentiškumą, dar ir dabar jame veikia uostas, kuriuo sėkmingai naudojasi žvejai. Paragavome ir kurorto ledų, kurie buvo ypač skanūs.

Vieną dieną skyrėme didžiuliam Jandia gamtos parkui. Tai kontrastingas ir tuo pačiu įspūdingas gamtos parkas, kuris driekiasi pietinėje salos dalyje beveik 15000 hektarų plote. Jame gyvena daugybė nykstančių gyvūnų rūšių, tokių kaip driežai, vabzdžiai, paukščiai ir kiti gyvūnai. Čia radome ir aukščiausią salos viršūnę – La Zarza kalną.

Jandia gamtos parkas gali pasigirti ir vienu gražiausių Fuerteventuros paplūdimių – Kofete. Šis laukinis paplūdimys nėra lengvai pasiekiamas, tačiau dėl to jo populiarumas nesumažėja. Jį galima pasiekti automobiliu arba žygiuojant. Kelias labai prastas, todėl mes, saugodami automobilį, rinkomės žygiavimą. Kofete paplūdimys įrėmintas aukštų skardžių, todėl atrodė pasakiškai. Mes pasiekę paplūdimį, mėgavomės bangų mūša, grožėjomės įspūdingais vaizdais ir braidėme po šiltą vandenyną.

kofete Fuerteventura
atostogos Fuerteventuroje

Tarp mūsų aplankytų vietų buvo ir Korralejo gamtos parkas, kuris yra taip pat vienas iš labiausiai lankomų vietų Fuerteventūroje. Parko puošmena yra auksinės smėlio kopos, kurias suformavo ir vis dar formuoja saloje siaučiantys vėjai. Korralejo gamtos parkas turi 6 kilometrų ilgio paplūdimius, kuriuos mėgsta ne tik turistai, tačiau ir banglentininkai. Parkas taip pat įtrauktas į saugomų teritorijų sąrašą.

Pietinėje parko dalyje įveikėme keletą nedidelių kalnų, į kurios užkopę, galėjome pasigrožėti atsiveriančiais salos vaizdais. Čia taip pat sutikome burundukų, kurie mielai vaišinosi mūsų atsineštais riešutais.

Kelionės metu po Fuerteventura dar aplankėme Betankurijos miestą, Antigva kaimą ir Ajuy urvus.

Betankurija miestas buvo statomas gynybos tikslais, kuris turėjo salą apsaugoti nuo piratų. Deja, laikui begant jis buvo sugriautas, tačiau su laiku ir atstatytas. Kažkuriuo metu Betankurija buvo laikoma Fuerteventuros sostine, tačiau vėliau šį titulą perleido Puerto del Rosarijo miestui. Čia mes apžiūrėjome Iglesia de Santa Maria de Betancuria bažnyčią, pasižvalgėme po Archeologijos muziejų ir įsigijome keletą amatininkų dirbinių.

Aplankytas Antigva kaimas yra laikomas seniausia gyvenviete Fuerteventuroje, kurio užuomazgos atsirado dar XVII amžiuje. Mes apžiūrėjome Cruz de los Caldos bažnyčią bei senąjį vėjo malūną. Pagrindinėje kaimelio aikštėje akis traukė žydinčios gėlės, puošiančios aikštę ištisus metus.

Turbūt viena įspūdingiausių aplankytų vietų saloje buvo Ajuy urvai ir juos talžančios įspūdingo dydžio bangos. Sunku nupasakoti jausmą, stebint vandenyno galią ir klausantis milžiniškų bangų, skalaujančių uolienas. Ajuy urvus radome vakarinėje Fuerteventuros salos dalyje. Šis geologinis stebuklas yra paskelbtas Nacionaliniu paminklu. Šie nuosėdiniai substratai susiformavo vandenyno gelmėse kreidos periodu prieš 100–150 milijonų metų. Čia driekiasi ir Ajuy paplūdimys, kurio amžius siekia daugiau nei 4 milijonus metų.

Šeimos atostogos saloje prabėgo labai greitai, bet buvo nuostabios ir kupinos gerų emocijų. 11 dienų kelionės paketas asmeniui gavosi vos 400 eurų, tai įspūdingai maža suma, turint omenyje, jog keliavome vaikų atostogų metu, kuomet kelionės žymiai išbrangsta. Jeigu norite pigiai keliauti ir jūs, kreipkitės į mus ir mes suplanuosime kelionę už jus.

Pateikiame 7 priežastis, kodėl verta pradėti keliauti savarankiškai ir drąsiai keliaukite ne tik į Fuerteventuros salą, tačiau ir po visą pasaulį.

Mėgstate keliauti savarankiškai? Peržiūrėkite šiuos paslaugų įrankius, kuriais mes dažniausiai naudojamės!

• Skyscanner pagalba rasite bene pigiausius skrydžių bilietus.
  • Tiqets svetainėje galite pirkti bilietus į muziejus, renginius ir pramogų parkus.
  • Booking ir Agoda siūlo geriausias nakvynės kainas.
  • Draudimas padės išvengti neplanuotų išlaidų keliaujant užsienyje.
  • Pervežimo paslaugas iš oro uosto iki reikiamos vietos galite užsisakyti internetu.
  • GetYourGuide siūlo įvairias pramogas: nuo skrydžio oro balionu iki nardymo su rykliais!

JUMS TAIP PAT GALI BŪTI ĮDOMU

Sekite naujienas paspaudę PATINKA ant mūsų Facebook puslapio. Taip pat norėdami gauti išskirtinius kelionių pasiūlymus tiesiai į savo elektroninio pašto dėžutę, galite užsiregistruoti ČIA.

Holiday Club Logo
Holiday Club komanda
Mes esame aistringi keliautojai, norintys ir galintys padėti žmonėms pažinti pasaulį pigiau. Skaitykite mūsų turinį, pirkite skrydžius ar jau sudarytus savarankiškų kelionių pasiūlymus ir pasisėmę įkvėpimo, vykite į savo svajonių kelionę!

Išskirtiniai patarimai ir kita vertinga info

Ši informacija pasiekiama, tik prisijungusiems
ir aktyvią narystę turintiems klubo nariams